1 ian. 2012

2000+ Andrei Doboș: Îndemn pe unii să facă semne și toți să aibă milă de neputincioși




Andrei Doboș

Născut pe 6 august 1984, în Turda. Leu cu ascendent în Scorpion.

A publicat:
- mănăştur story (Vinea, 2009)
- carnetul Apă tulbure, antifoane etc. (Biblioteca de poezie, 2009)
- Inevitabil (Casa de pariuri literare, 2011).







Las omul-reptilă să fie omul-reptilă.
Închid ochii după sacadă, iar cerul
întunecat dis-de-dimineață stă fix.
S-a vorbit tot timpul despre muncă
s-a vorbit tot timpul despre libertate
s-a vorbit tot timpul despre bunăstare.
Jocul ăsta dă în clocot, iar oala-n
care fierbe a-nceput deja să se clatine.
Nu ies din casă, nu caut companie,
nu am companie, nu am. Ce fericire
să am, cînd bolile așteaptă
adînc în structură, psihoza la suprafață
Dacă deschide unul gura, dacă deschid
eu gura, velociraptori pîndesc
și atacă fără milă.
Acum cu taraba, mușcătura
de gît, purcoiul de bani
care se revarsă sau nu.
Iradiații șuieră cîntecul.
Dar nu e diferență și nici vină.
Eu stau în casă,
nu caut companie.


(din volumul Inevitabil, cdpl, 2011)







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu