17 ian. 2012

Revoluția nu va fi postată!

Cronica celei de-a patra nopți la Universitate. De la firul ierbii.

Orele 22.00
Câteva sute de oameni adunați la Universitate și peste drum, la TNB. Jandarmi peste tot, în spate la Arhitectură mai ales. Sunt pașnici și unii, și alții. Mă învârt pe acolo și nu se întâmplă nimic. Decât o fată care încerca să-i convingă pe câțiva jandarmi ceva. Ce? Bănuim că voia și ea să devină jandarm.
Orele 22.30
Incredibil, Fornetti-ul de la Universitate e deschis și face o grămadă de vânzare. Se preferă sărățelele. Revoluționarii se pregătesc pentru o noapte lungă? Câțiva jandarmi stau și ei cuminți la coadă. Înaintează încet-încet.

Orele 22.35
Incredibil! Vânzătoarele de la Fornetti nu vor să servească jandarmii cu sărățele! Își închid taraba. Privesc stupefiat.

Orele 22.45
Apar studenții.
Toată lumea îi aplaudă. Sunt vreo 300. Scandează pro-non-violență, ceea ce e bine, jandarmii se mobilizaseră deja. Suntem practic încercuiți de studenții care vin dinspre Arhitectură și jandarmii care vin de la fântână. Ce-o să se întâmple? Nimic. Se pare că jandarmilor le e frică.
Orele 22.55
O mașină înaintează de nebună prin mulțime. Unde vrea să se ducă? Oricum nu are unde.
Orele 22.58
Magazinul de la Universitate a făcut o vânzareee! A vândut întruna! Se pare totuși că vânzătoarea a tras în țeapă un revoluționar cu 10 lei... ne amintim cu toții că vânzătoarea respectivă ne-a tras și pe noi, de nenumărate ori, în țeapă de-a lungul facultății...
Orele 23.15
Mergem la o bere pe Lipscani. O liniște mormântală. Jandarmi peste tot, pe toate străduțele. Barmanii spun că au primit ordin să nu mai servească după ora 22.00. Ne retragem la Springtime. Acolo se pare că e toată lumea.

Orele 23.30
Nu mai e nimeni la Universitate. Decât victimele.

Mergem acasă. E și azi o zi!
reporter special - adrian h.

2 comentarii :

  1. Daca ai face trecerea de la 1,5 la 1,75MP lucrurile s-ar schimba dramatic in bine. S-ar vedea. Si-ti trebuie si-o lanterna cu leduri multe ca sa luminezi tot edgar quinettt. Dute si face upgrade!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă mi-ar da cineva (nu spune cine!) bani, mi-aș cumpăra generator și-un far (n-am spus cine!) și-aș lumina toată românia (n-am zis că să-mi dea cineva anume!) și ar fi frumos. dar cum n-am bani (și nu zic a cui e vina!) destui decât pentru strictul necesar stricto sensu (jos cui i-e vina oricum), eu zic că ajunge

    RăspundețiȘtergere