28 oct. 2013

2 poeme de Valery Nugatov (18+)

Iubirea. De artă

vreau să te fut
în fața
operelor de artă contemporană
în fața instalațiilor
montajelor
ready-made-urilor
reprezentațiilor
artei video
într-o galerie de artă
sau la o licitație de artă
în timp ce oamenii strigă numere
și bat cu ciocanele-n în masă
sau acasă pe canapeaua de două persoane
dar trebuie să fim sub
deasupra
sau aproape
de o operă de artă contemporană
o operă de artă de
damien hirst
jeff koons
ilya kabakov
oleg kulik
vreau să te fut
când ești pe ciclu
ca
stropi din sângele tău menstrual
și transpirația noastră
să cadă pe operele de artă contemporană
completându-le sau devenind o parte din ele
ca strigătele noastre extatice să-năbușe
sunetele abile ale artei contemporane
ca trupurile noastre contorsionate să interzică și să umbrească
operele de artă contemporană
în timp ce tu și cu mine ne-am fute în fața lor
aproape devenind o parte din ele sau completându-le
și-apoi le-am face fotografii
și ne-am fotografia pe noi înșine în fața lor
devenind într-un fel parte din acele opere
de artă contemporană
și arta contemporană însăși
după care ne-am fute în fața lor din nou
în timp ce cineva ne-ar fotografia cum ne futem
sau ne-ar filma cum ne futem
ne-ar filma cum ne futem în fața unui film
în care cineva s-ar fute cu altcineva
înregistrând țipetele extatice pe care le scoatem
și-apoi suprapunându-le peste sunetele operelor
de artă contemporană
printre care s-ar auzi țipetele extatice
ale altor persoane
și nu numai persoane, dar și animale
și desigur și alte sunete de asemenea
care-au devenit parte a operelor de artă contemporană
și-apoi desigur mi-aș da drumul pe obiectele înconjurătoare
de artă contemporană
care deja ar fi fost stropite
cu sperma altora cu intenție artistică
și-apoi picăturile mele proaspete de spermă ar întregi
și-ar deveni parte din vechea și împrăștiata
sau dimpotrivă prezervata spermă care a devenit o parte din
o operă de artă contemporană
care la rândul ei a devenit cumva o parte
din arta contemporană.
și atunci o să simt
nu numai satisfacție sexuală
dar și o satisfacție estetică datorită apropierii noastre
de arta contemporană
și de artă în genere.
ne-am uita unul la altul după aceea
și ne-am întreba
simți
și ne-am răspunde unul altuia
da
simt
înțelegi
înțeleg
vezi
da
văd
auzi
da aud
poți s-o atingi
da
pot s-o ating
ești fericit
da
sunt fericit
și eu sunt fericită
iubesc arta contemporană
și eu iubesc arta contemporană
te iubesc
și eu te iubesc
o să treacă și criza asta?
o să treacă și criza-n curând.
ne futem?
să ne
futem

2 cu 2

nu reușesc să găsesc pic de liniște
următoarea combinație
mă bântuie oriunde mă duc:
o încântătoare pulă ca bronzul
penetrând o pizdă fabuloasă și rasă
când oamenii se leagănă în trenul aglomerat de metrou
sau se gândesc de unde să mai facă rost de bani
în fața ochilor mei
apare imaginea asta:
o pulă mare cu o venă indigo plină
intră ca un piston într-o pizdă bine lustruită și umedă
privirea mea trece peste publicitatea care flutură seara
întorc capul spre cerul tulbure de toamnă
tai cu un cuțit bont o bucată de carne în sânge
adusă de ospătarul nervos
și peste tot apare
această zbatere tăcută-n tandem
din unghiuri diferite
și diverse poziții
pula la stânga pizda la dreapta
sau diagonal
sau viceversa
încă de la începutul penetrării
sau chiar în mijlocul căldurii animale
sau chiar înaintea orgasmului
acest coit e continuu neîntrerupt
fără sfârșit
chiar și când trec strada
prin fața unui Mercedes în plină viteză
chiar și când sorb ultima picătură de vin
nu mă părăsește măcar o secundă
câteodată merg în reluare
alteori pe repede înainte
dar n-ajung niciodată la capăt
mă concentrez mereu
încerc să vorbesc pe scurt și la obiect
nu-mi place să confirm așteptările oamenilor
nu suport oamenii care-mi vorbesc despre drepturile lor speciale
amuzant
sunt cam triști
prefer să mă uit la acest film monoton plictisit
scenaristul e mereu previzibil
regizorul a exploatat la maxim diversitatea paletei minimaliste
actorii sunt demni de laudă
pentru că al dumneavoastră supus nesupus i-a ales
pula și pizda
fabuloasa pulă și pizdă
pe întreg ecranul ochilor mei umezi
până în adâncul inimii mele reci
și-al rinichilor morți
până-n tăcerea deplină a creierului meu agitat
și-a coaielor care palpită
pentru toată blânda blânda blânda
și strălucitoarea
lume.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu